J JF. #1 Medlem · Västmanland · 747 innlegg 27 sep 2024 kl 22:41 JF. Medlem Västmanland 747 innlegg 27 sep 2024 kl 22:41 #1 Jeg trenger å skjøte en del ytterpanel. Jeg har et fresstålsett med fjær¬stål, så min tanke er å frese endene og deretter lime dem sammen, hva tror dere om det? #liggende #skjøt #skjøte #ytterpanel
Jeg trenger å skjøte en del ytterpanel. Jeg har et fresstålsett med fjær¬stål, så min tanke er å frese endene og deretter lime dem sammen, hva tror dere om det?
K Kurtivan #2 Medlem · Västernorrland · 4 359 innlegg 29 sep 2024 kl 11:07 Kurtivan Medlem Västernorrland 4.359 innlegg 29 sep 2024 kl 11:07 #2 Duger det ikke å skjøte på en regel?
J JF. #3 Medlem · Västmanland · 747 innlegg 29 sep 2024 kl 11:27 JF. Medlem Västmanland 747 innlegg 29 sep 2024 kl 11:27 #3 K Kurtivan skrev: Duger det ikke å skjøte på en regel? Det kan sikkert duge, men for å slippe gliper i panelet kanskje min idé er bedre?
K Kurtivan skrev: Duger det ikke å skjøte på en regel? Det kan sikkert duge, men for å slippe gliper i panelet kanskje min idé er bedre?
K Kurtivan #4 Medlem · Västernorrland · 4 359 innlegg 29 sep 2024 kl 12:30 Kurtivan Medlem Västernorrland 4.359 innlegg 29 sep 2024 kl 12:30 #4 J JF. skrev: Det kan sikkert duga, men for å slippe glipper i panelet kanskje min idé er bedre? Da er det vel bare å prøve om ikke en vanlig skjøt duger.
J JF. skrev: Det kan sikkert duga, men for å slippe glipper i panelet kanskje min idé er bedre? Da er det vel bare å prøve om ikke en vanlig skjøt duger.