P
Om du har en stållinjal f.eks. og et par tvinger og spenner fast det i et bord, dra et par snitt og knekke av den, blir lettere å skjære hardt og rett med en stødig kant å følge:)
 
Handyman 1 skrev:
Om du har en stållinjal f.eks. og et par tvinger og spenner fast det i et bord, dra et par snitt og knekk av den, blir lettere å skjære hardt og rett med en stødig kant å følge :)
Takk! Dette skal jeg teste!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.