Hei. Har et par små spørsmål. Jo, trenger man å sette fuktsperre i en mellomvegg. Skal gjøre ett rom om til to og trengs det å sette inn kortlinger mellom stenderne? Det skal på spon+gips begge sider. Veggen er 4.2x2.2m.


Mvh Ante.
 
ingen plast der... kortling trengs ikke.. men tipset er uansett å sette en på midten..
 
Bare bygg du din vegg, plast og kortlinger er overflødige.
 
;D ::) :-X

Ja hva skal man si. Heller spørre og virke dum enn ikke spørre og forbli dum..... Hva skal man velge........pest eller kolera? Men den lille veggen står der den skal uten plast og med kortlingar på midten. Og har ikke brukt verken synsvinkelen eller øyemålet :P

Men takk uansett for deres svar. Håndverkere der. :)

Mvh Ante.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.