Hei, jeg holder på å sette råspont på taket for første gang noensinne. Råsponten er ikke rett og vanskelig å presse sammen skjøtene. Er det dårlig råspont jeg har fått tak i, eller trenger man ikke få inn nettet helt i sporet?
 
Alt må være tett sammen, ellers blir neste runde enda skjevere.
 
Ja de skal sammen så mye de bare går.
Tips er å hele tiden måle fra enden på takstolen for å vite at radene er rette.
Gjerne slå med snorslå hver 50 cm eller lignende for å ha som referanse.

Blir det en solfjäder av det hele, blir det ikke gøy på slutten....
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.