Entreprenøren har gjort slik i taket. Det er en kald kattvind ovenfor. Skal det ikke være en dampsperre på den varme siden av isolasjonen? De kastet bare dit Huntonit-plater.
Mine vannrør på kaldt vann frøs igjen 2 ganger i des, og bildet taler nok et helt eget språk om hvorfor det skjedde. Ingen isolasjon på rørene, bare en isoporplate lagt oppå.
Mine vannrør på kaldt vann frøs igjen 2 ganger i des, og bildet taler nok et helt eget språk om hvorfor det skjedde. Ingen isolasjon på rørene, bare en isoporplate lagt oppå.
Ingen som er kyndig og sitter på svar?helenaa5 skrev:
Entreprenøren har gjort slik i taket. Det er en kald kattvind ovenfor. Skal det ikke sitte dampsperre på den varme siden av isolasjonen? De kastet bare dit Huntonit plater.
Mine vannrør oppe på kaldvann frøs igjen 2 ganger i des og bildet taler vel et helt eget språk om hvorfor det skjedde. Ingen isolering på rørene uten man hadde bare trykket dit en frigolittplate oppå.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Hur monterar man denna kopplingsspak till klippo excellent s. Vet inte hur fjädrar och ring ska sitta. Hittar ingen sprängskiss på detta.
Trädgård allmänt -
Jag har en undran ska det inte sitta ett under fönstret?
Fönster & Dörrar -
Får inte tillbyggnad sitta fast i det befintliga huset?
Utbyggnad och tillbyggnad