Jeg har drenert om huset og det eneste som gjenstår er å feste listen øverst på fuktsperrematten. Hva jeg har lest meg til er at man skal sprøyte ut silikon under listen før den spikres fast. Nå er det slik at det har begynt å være minusgrader og snø ute, hvordan gjør jeg da? Er det ok å likevel sprøyte ut silikonen? Jeg mener, hva er det verste som kan skje, det vil jo uansett tette :)
 
Tec 7 kan påføres i minusgrader. Den tetter da, men herder først fullt i plussgrader. Tec 7 skal også ha lengre levetid enn silikon. Finnes sikkert andre merker med tilsvarende ytelse også.
 
Jeg jobber med å montere dører og porter i kjøle- og fryserom, vi tetter med silikon Sikasil bygg/sanitær, og selv om det står min +5 grader på tuben, vet jeg at det garantert fungerer også i minusgrader.
 
  • Liker
kwasibengt
  • Laddar…
Nice, takk for tipsene, godt å få dreneringen klar før det blir for mye snø.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.