Har en gammel feilstøpt yttertrapp dvs man har støpt oppå den opprinnelige trappen som har resultert i skikkelige sprekker.
Jeg har sett akuttløsninger med en eller annen form for silikon (eller hva kan det være?) som tetter sprekkene og forhindrer vann & snø fra å trenge ned i 'understellet'. Noen som kjenner til dette? De reparasjonene har sett noenlunde bra ut - i det minste bedre enn åpne sprekker.
Noen som kjenner til egnet produkt?
Jeg har sett akuttløsninger med en eller annen form for silikon (eller hva kan det være?) som tetter sprekkene og forhindrer vann & snø fra å trenge ned i 'understellet'. Noen som kjenner til dette? De reparasjonene har sett noenlunde bra ut - i det minste bedre enn åpne sprekker.
Noen som kjenner til egnet produkt?
Vi har noe som heter "Sikaflex-11FC" hjemme som fungerer for fuging og gulvfuging utendørs, denne fugemassen er også slipbar og finnes i litt forskjellige farger. Vi har brukt en nyanse som heter "Betonggrå" og den fungerte utmerket til ubehandlet betong. Den både tetter og skjuler sprekker i betong samt tåler mekanisk slitasje.
MVH//Christina.
MVH//Christina.
Hmmmm.... beklager, burde kanskje ha lagt til at den er fra K-rauta :-/, men du har sikkert fått tak i noe minst like bra 
//Christina.
//Christina.
Om du fortsatt står med penselen, kan du legge den ned nå.yonna skrev:
For sent :
!
Ble trøtt i hånden
Har 'svampet' ut litt farge fra Humbrol ... det ser i alle fall ok ut ... det er i og for seg ikke meningen at jeg skal skjule at trappa er sprukket, men snarere å vise at trappa tross alt har blitt stelt med
. Vil jo ikke lure noen eventuell rik spekulant!
Ble trøtt i hånden
Har 'svampet' ut litt farge fra Humbrol ... det ser i alle fall ok ut ... det er i og for seg ikke meningen at jeg skal skjule at trappa er sprukket, men snarere å vise at trappa tross alt har blitt stelt med
Klikk her for å svare