Har en gammel feilstøpt yttertrapp dvs man har støpt oppå den opprinnelige trappen som har resultert i skikkelige sprekker.

Jeg har sett akuttløsninger med en eller annen form for silikon (eller hva kan det være?) som tetter sprekkene og forhindrer vann & snø fra å trenge ned i 'understellet'. Noen som kjenner til dette? De reparasjonene har sett noenlunde bra ut - i det minste bedre enn åpne sprekker.

Noen som kjenner til egnet produkt?
 
Vi har noe som heter "Sikaflex-11FC" hjemme som fungerer for fuging og gulvfuging utendørs, denne fugemassen er også slipbar og finnes i litt forskjellige farger. Vi har brukt en nyanse som heter "Betonggrå" og den fungerte utmerket til ubehandlet betong. Den både tetter og skjuler sprekker i betong samt tåler mekanisk slitasje.

MVH//Christina.
 
Christina - har vært inne i fire spesialbutikker og ingen hadde ditt produkt :-/. Kjøpte Bostik Hybrid ... vi får vel se hvordan den ser ut når jeg begynner å smøre (regnet henger i luften).
 
Hmmmm.... beklager, burde kanskje ha lagt til at den er fra K-rauta :-/, men du har sikkert fått tak i noe minst like bra :)

//Christina.
 
Nå har jeg reparert trappen :-/ - 'betongfargen' ble altfor lys! Kan jeg forsiktig, forsiktig pensle over den med noen 'smussfarge' ... noen tips?
 
*Står med penselen i høyeste hugg*
Ingen som har noe forslag?
???
 
yonna skrev:
*Står med penselen i høyeste hugg*
Ingen som har noe forslag?
???
Om du fortsatt står med penselen, kan du legge den ned nå. ;) ;D Test dette: http://www.duracoat.se/duratrapp.html
 
For sent ::)!
Ble trøtt i hånden :P
Har 'svampet' ut litt farge fra Humbrol ... det ser i alle fall ok ut ... det er i og for seg ikke meningen at jeg skal skjule at trappa er sprukket, men snarere å vise at trappa tross alt har blitt stelt med ;). Vil jo ikke lure noen eventuell rik spekulant!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.