Jo vi tenker på det samme verktøyet. Det støyer jo, men det må man kanskje regne med ved renovering? :D

Henrik.woll Henrik.woll skrev:
Jo vi tenker på samme verktøy. Visst høres det, men det får man kanskje regne med ved oppussing? :D
Visst, men har ganske lydsensitiv naboer som klager på det aller minste

A andrejaaa skrev:
Visst, men har ganske lydsensitive naboer som klager på det minste lille
Ja, det er jo kjedelig, men hvis man varsler på forhånd at man skal renovere og henviser til hvor lenge man forventes å holde på, så tror jeg ikke at noen er så vrange at man ikke kan renovere på dagtid, eller så får man sjekke i vedtektene hvor lenge man får bråke..

• Liker
Dilato
  • Laddar…
Ja det er jo trist, men hvis man gir beskjed på forhånd om at man skal renovere og viser til hvor lenge man forventer å holde på, så tror jeg ikke at noen er så vrang at man ikke kan renovere på dagtid, eller så får man sjekke i vedtektene hvor lenge man får lage bråk..
Ja det er jo trist, men hvis man gir beskjed på forhånd om at man skal renovere og viser til hvor lenge man forventer å holde på, så tror jeg ikke at noen er så vrang at man ikke kan renovere på dagtid, eller så får man sjekke i vedtektene hvor lenge man får lage bråk..
Fra 08:00 til 22:00. Jeg kjører med borhammer uansett tar ikke mer enn en dag å sette fast profiler
D Dilato skrev:
Borhammer (Rotary Hammer Drill) med SDS-bor er mye mer effektiv og borer dine hull sikkert 10 ganger raskere enn med slagbor.
Hvilket merke vil dere anbefale på borhammer,

Eier du ikke en eller ser at du har fortsatt behov så ville jeg dra og leie en. Da får du en kvalitetsmaskin (y)

Eier du ikke en eller ser at du har fortsatt behov så ville jeg dratt og leid en. Da får du en kvalitetsmaskin (y)
Skal leie en hilti borhammer for ganske billig penge, trenger den uansett maks to dager
Eier du ikke en eller ser at du har fortsatt behov så ville jeg dratt og leid en. Da får du en kvalitetsmaskin b

• Liker
Henrik.woll
  • Laddar…
Hvis du senker taket for lydisolering, har du sjekket nøye hvordan konstruksjonen skal være så du ikke jobber unødvendig med halvbra resultat?

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Om du senker tak for lydisolering, har du sjekket nøye hvordan konstruksjonen skal være så du ikke jobber unødvendig med halvbra resultat?
Vet allerede

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.