Hei
Jeg har fått et stort parti sponplater med hvitt laminat på. Jeg har tenkt å bruke det til å bygge garderobestammer og kabinetter. Men er usikker på passende metode for å sammenføye sponplatene i 90 grader med hverandre.
Siden det er laminat på, antar jeg at det ikke er passende å bruke lim direkte på laminatet. Holder det å bare skru? Eller bør man sette treplugger som ekstra støtte?
Hva har dere for forslag?
Mvh