Hei

Jeg har fått et stort parti sponplater med hvitt laminat på. Jeg har tenkt å bruke det til å bygge garderobestammer og kabinetter. Men er usikker på passende metode for å sammenføye sponplatene i 90 grader med hverandre.

Siden det er laminat på, antar jeg at det ikke er passende å bruke lim direkte på laminatet. Holder det å bare skru? Eller bør man sette treplugger som ekstra støtte?

Hva har dere for forslag?

Mvh
 
L Lenca skrev:
Hva har dere for forslag?
Hvor tykke er platene?
Jeg kunne tenke meg et slags lange vinkeljern og skrue + mutter om det er tynne plater.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.