Jeg har to eternit-rør som trenger å kortes ned.
Får/bør man sage i eternit selv? Skal man bruke noen form for beskyttelse? Må man ta vare på støvet? Hvordan i så fall? Noe annet man bør tenke på?
Det er som sagt bare to rør, men man har blitt litt skremt av all snakk om asbest.
Takknemlig for svar.