8.159 lest ·
19 svar
8k lest
19 svar
Sage i eternittplater - etterbehandling?
Side 1 av 2
Hei,
Jeg kommer til å måtte ta ned og sage til et antall eternittplater på min fasade (kommer til å bruke beskyttelsesmaske med P3-filter, drakt, støvler samt vanne mens jeg sager).
Hvordan skal/bør jeg etterbehandle skjøtene som blir?
Takk på forhånd,
Jeg kommer til å måtte ta ned og sage til et antall eternittplater på min fasade (kommer til å bruke beskyttelsesmaske med P3-filter, drakt, støvler samt vanne mens jeg sager).
Hvordan skal/bør jeg etterbehandle skjøtene som blir?
Takk på forhånd,
Det hjelper ikke TS å utrede hvor mange som dør i Sverige p g a asbestfibrer.
Her er tråden der dere kan ta sånn:
https://www.byggahus.se/forum/threads/asbest-fakta-om-verkliga-risker.249301/
Her er tråden der dere kan ta sånn:
https://www.byggahus.se/forum/threads/asbest-fakta-om-verkliga-risker.249301/
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 innlegg
Har for meg at man risset og knakk eternittplater. Omtrent som med fliser. Kanskje støver noe mindre enn å sage.
