Hei! Jeg igjen med min vegg. Viste seg ikke å være bærende så nå har vi revet den ned. Dog gjenstår de bordene (vet ikke hva det kalles) som utgjør selve "rammen" i tak og gulv. Vi har et lag sagflis på loftet som vi er redde for skal rase ned om vi fjerner takdelen. Sender med noen bilder her som forklaring.

Det jeg lurer på nå, er om det er fritt frem å rive løs disse delene i tak og gulv og deretter fylle igjen så man kommer opp til gulvnivå, eller om man trenger å sage bort så mye man kan (typ med et multiverktøy)?

• Veggen er revet og avslører en ramme med trepanel. Dørkarm synlig, gulvlister stablet i hjørnet. Elektriske ledninger henger fra taket.
  • Ødelagt treverk og verktøy på gulvet, omgitt av sagspon og deler av en demontert trestruktur. En svart håndverktøy er synlig.
  • Trestykker på gulvet med sagflis og rester av en revet vegg, sett ovenfra. En sko vises i høyre del av bildet.
  • Skadet bordtak med synlige spikre og treverk, del av demontert vegg under renovering. Spørsmål om å fjerne eller beholde trestrukturen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.