Hmm, jo, jeg forstår ikke riktig alle trådene der gasskomfyren skal ut.
Jeg ville gjerne sette inn en, men det blir kronglete.

L Leif i Skåne skrev:
Spør en kokk hva han synes om induksjon!:crysmile::crysmile::crysmile:
Når Per Morberg var i TV4 studio og lagde mat, sa han om platen ”hva er dette for noe skit, kast det ut og skaff en ordentlig komfyr med gass”:rofl:
Legg merke til at det ikke er induksjon i et matlagingsprogram, men en glassplate med halogen!
Haha ja vet at noen synes det. Jeg lager veldig mye mat men er ingen kokk. Foretrekker virkelig induksjon over gass. Hadde gass i 7 år da jeg bodde i California der det er standard men synes ikke det er like bra. Er nok en smakssak :)

Jo man gjør som man vil.
Derimot, det kreves at strømmatingen orker med. Både til leiligheten, og til hele bygningen når alle skal ha elektrisk komfyr.

BirgitS
Ja, det er litt morsomt fordi jeg har en 60+ slektning som hadde gasskomfyr da hun var rundt 25 og da induksjonskomfyrene kom for 15 år (?) siden sa: Endelig kan jeg få en komfyr som er nesten like raskt regulert som gasskomfyren.

Man trenger ikke være kokk for den saken, bortsett fra at det går fort å varme opp noe, hater jeg min hylle, men det kanskje finnes bedre ting enn Elekrolux dynga ??
Verst er når man bare vil ha noe på sparebluss, klikk surrrr, klikk surrr, klikk surrr med 3 sekunders intervall.

BirgitS
Isakare Isakare skrev:
Man trenger ikke være kokk for den saken, bortsett fra at det går fort å varme opp noe, hater jeg min platetopp, men det finnes kanskje bedre ting enn Elekrolux dritt?? Verst er når man bare vil ha noe på lav varme, klikk surr, klikk surr, klikk surr med 3 sekunders intervall.
Gammel komfyr/platetopp? Det er ikke sånn på min 2 år gamle komfyr fra Electrolux-konsernet.

C
P prunila skrev:
Ja, akkurat det er en leilighet. Fikk svar fra en gassinstallatør som også skrev at det kan være sånn at stammen går der :( Antar at jeg må beholde en del av veggen da. Du tror altså ikke at det ville vært mulig å stenge av gassen bare hos meg? Takk :)
Jo da, det er garantert mulig å plugge "din" gassledning, noe som passer best å gjøre så nær tilkoblingen til stammen som mulig hvis du uansett skal fjerne gassrørene. Derimot er det kanskje ikke mulig å rive vegger sånn uten videre. Antar at komfyren er nedover i bildet, men hvor tar røret veien oppover i bildet?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.