Hei.
Vi er i full gang med en ordentlig renovering av vår kjeller. Tanken er at vi skal åpne opp en ganske stor bue, ca 1½ meter bred i en bærende vegg.
Selve arbeidet kommer ikke til å være noe problem.
Men det jeg er litt usikker på er om jeg må melde det et eller annet sted, da veggen er bærende. Huset kommer jo ikke til å se ut som på tegningen?
Vil være veldig takknemlig for deres hjelp.
/Dice