Hei! Jeg tenkte å rive en innervegg av betong i min 40-tallsleilighet. Jeg vurderer å leie en våtkap for å unngå støv i så stor utstrekning som mulig. Hva tror dere om det? Er det beste alternativet?

En våtkapp gir fra seg en støvmettet vannsørpe som må samles opp direkte ved kapping hvis man sager inne i en leilighet. Lei en kraftig våtstøvsuger samtidig.

• Liker
billyby
  • Laddar…
Takk! Kjempebra tips.

Ja, den er ikke veldig kraftig, men hvis dere er to og kjører litt forsiktig så dere ser som det renner forbi så går det bra.
Tenk på at det kommer til å sprute på andre siden av veggen hvis du kjører gjennom med klinga.

• Liker
billyby
  • Laddar…
Neste gang blir det denne spesialbygde støvsugeren (dc1400) for k3000. virker skikkelig heftig. Men nå har jeg leid utstyr og i morgen skal jeg begynne arbeidet. kappsagen føles nesten litt skremmende med tanke på det store bladet. gjelder å holde riktig lem på riktig plass.

Jeg skulle akkurat til å si det, Husqvarna har en spesiell "slamsug" som settes på sagen :)

Og ja, det er en kraftig maskin med et livsfarlig blad, så vær veldig forsiktig. Det er ikke moro å få et kast og bladet i ansiktet, noe som har skjedd. Så sørg for å ha riktig verneutstyr og at du står stødig og ikke har søppel, kabler og ting på gulvet, og ingen andre distraksjonsmomenter. Fullt fokus på maskinen når du kjører. Da går det sikkert bra.

Takk! Det gikk fint til slutt. Ingen kast. den var veldig lett å bruke bortsett fra de horisontale kuttene nær taket. Vanskelig å få et rett kutt. Neste gang blir det helt klart en koblet til slamsuger. heldigvis hadde jeg nøye plastet inn leiligheten siden det sprutet til alle kanter.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.