tommib
Hmm... det der høres ganske tvilsomt ut og veldig mye som at sekkene i beste fall havner som fyll i noens bygge, men mer sannsynlig i en eller annen skog i nærheten.

Stod det noe firmanavn på bilen? Det er jo ikke slik at man laster ti storsekk med betong på hvilken som helst bil.

tommib tommib skrev:
Hum.... det der høres ganske tvilsomt ut og veldig mye som at sekkene i beste fall havner som fyll i noens byggeri, men mer sannsynlig i en skog i nærheten.

Var det noe firmanavn på bilen? Det er jo ikke slik at man laster ti storsekker med betong på hvilken bil som helst.
Var det ren betong koster det ingenting å tippe, så det behøver ikke å være så lurt som det høres ut.

Edit: Kanskje skal jeg presisere at jeg kan jo ikke sverge på at det gjelder overalt, men en deponiklassifisert binge med ren betong fra bygg pleier kun å faktureres med transportkostnad. (Det sistnevnte kommer jo åpenbart an på avtale).

Sist redigert:
K
Både JP og Hasse vil ha betalt, hvilke andre alternativer finnes det i Stockholm?

• Prislista for mottak av byggmaterialer, inkl. asfalt, berg, betong og betongblokker, med priser per tonn og varukoder fra Hans Andersson Entreprenad AB.
  • Prislista fra JP AB Återvinning for mottagning av ulike materialer som betong og asfalt, med åpningstider og lokasjon nær Globen, Stockholm.
K KjellTimell skrev:
Både JP og Hasse vil ha betalt, hvilke andre alternativer finnes det i Stockholm?
Om spørsmålet var stilt til meg så tipper jeg at de større finnes også i Stockholm, men jeg har ingen anelse. Men det føles som at man retter seg til privatpersoner om man skriver ut listepriser.

Edit: Etter et raskt søk virker jo både Suez og Ragn-Sells å holde til også på den siden av landet, bare som eksempel.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.