5.432 lest ·
18 svar
5k lest
18 svar
Riktig fylling Storsekk/ big bag
Hmm... det der høres ganske tvilsomt ut og veldig mye som at sekkene i beste fall havner som fyll i noens bygge, men mer sannsynlig i en eller annen skog i nærheten.
Stod det noe firmanavn på bilen? Det er jo ikke slik at man laster ti storsekk med betong på hvilken som helst bil.
Stod det noe firmanavn på bilen? Det er jo ikke slik at man laster ti storsekk med betong på hvilken som helst bil.
Var det ren betong koster det ingenting å tippe, så det behøver ikke å være så lurt som det høres ut.tommib skrev:
Edit: Kanskje skal jeg presisere at jeg kan jo ikke sverge på at det gjelder overalt, men en deponiklassifisert binge med ren betong fra bygg pleier kun å faktureres med transportkostnad. (Det sistnevnte kommer jo åpenbart an på avtale).
Sist redigert:
Om spørsmålet var stilt til meg så tipper jeg at de større finnes også i Stockholm, men jeg har ingen anelse. Men det føles som at man retter seg til privatpersoner om man skriver ut listepriser.K KjellTimell skrev:
Edit: Etter et raskt søk virker jo både Suez og Ragn-Sells å holde til også på den siden av landet, bare som eksempel.
Klikk her for å svare