A A.G skrev:
Kanskje kan være noe.

[lenke]
Disse har vi brukt. Vi kan bekrefte at resultatet blir perfekt! Ribbeina er perfekte og spikrette takket være at de er laget av gips som er dekket med trefiner, samt at de er montert med et spesielt monteringssystem.

• Liker
Mikeken
  • Laddar…
Gustavs ser virkelig flotte ut og monteringssystemet er smart. Men de ser dyre ut?! Hva ligger de på for kvm kostnad på et omtrent @Villabergskuben ?

P Panelmannen skrev:
Gustavs ser skikkelig fine ut og monteringssystemet er smart. Men de ser dyre ut?! Hva ligger de på per kvm kostnad på et omtrent @Villabergskuben ?
Jeg tror at det koster omtrent 1500kr/m2 komplett, men det har sikkert også med type ribbe og volum på bestillingen å gjøre. Spikrak og skikkelig stilig blir det uansett. Dessuten gikk monteringen raskt. I tillegg er jo løsningen i seg selv lyd-dempende.

• Liker
Jesper Wallin
  • Laddar…
Har du noen bilder? Hvordan gjorde dere med lamper? Utrolig stilig uansett!

Vi har spilepanelene på veggene...

Har du Instagram, så kan du se bilder av våre spilepaneler der: villabergskuben

Angående belysning, så ville jeg kombinert spilepanelene med å bytte ut en spilerekk med en spotlights-skinne...

Hei,

Jeg tar opp dette spørsmålet igjen, men med en twist! Hvis man skulle ønske å teste ribbetak i et baderom, hvordan løser man det? All type finer går nok bort, så det bør vel være massivt tre?

Jeg vurderer å sette ribber i vårt baderom som er ca 6 kvm stort, altså ingen stor tak. Det ville vært fint å felle inn belysning mellom ribbene...

Kan man skru-lime ribbene på for eksempel kryssfiner malt med svart våtromsmaling, dele dem inn i f.eks. 3 seksjoner og løfte med gipsløfter? Spørsmålet er hvilket treslag som er best. Vi skulle helst ønske et mørkere treslag (tenk valnøtt), men jeg kan tenke meg å beise lysere treslag.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.