Hei,

Jeg har kjellervegger som er i behov av litt kjærlighet. Forrige eier har ved renovering av kjellergulvet fjernet en masse puss på veggene fra gulvet og opp - først og fremst ved dørkarmene som nå sitter løse. Det ser ganske trist ut, og det ble ikke bedre av at jeg har teipet karmene med sølvteip. :(

Kjelleren er i dag fuktmessig i veldig bra stand, men jeg bekymrer meg for at jeg skal ødelegge det ved å bruke dårlig materiale når jeg nå skal begynne å renovere. Kan man sparkle veggen med vanlig sparkel? Hvis ikke - hva skal jeg bruke? Det virker vanskelig med puss.

Mvh

• Skadet källervegg med avskallede pusspartier rundt en dørkarm. Stoler og tepper kan sees i bakgrunnen.
  • Dørkarm i kjeller, festet med sølvteip. Fliser på vegg, åpen dør til rom med flislagt gulv. Grønn pose på gulvet.
  • Døråpning med revet puss på karmen, festet med sølvteip. Inne i kjelleren ses flislagt gulv, trepanel på veggene og en stol. En lyspære henger fra taket.
Farstatjej90
Om dørkarmen er løs kan du ikke fikse det med å legge noe puss på veggen, den skal festes først. Ta bort all sølvteip og så begynn med å banke løs alt som sitter løst. Så ta nye bilder så man forstår.
Karmen må festes i veggen uansett, ikke med sølvteip og ikke med puss....🤔👍

• Liker
cpalm og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.