Gipsbruk funker bra. Pleier også å fylle sprekkene med det, før jeg setter papirremsene. Jeg bruker å kjøpe Casco wall filler. WallFiller - Casco
Ps. hadde vært mer bekymret for at det ser ut til at du har malt med svart tusj. Tusj har en evne til å krype gjennom både tapetfarge og til og med vev. Det er absolutt no/no å engang oppbevare en tusjpenn i samme lokale som man gipser. Du må male over med en eller annen form for sperrefarge.
Ps. hadde vært mer bekymret for at det ser ut til at du har malt med svart tusj. Tusj har en evne til å krype gjennom både tapetfarge og til og med vev. Det er absolutt no/no å engang oppbevare en tusjpenn i samme lokale som man gipser. Du må male over med en eller annen form for sperrefarge.
Det hadde jeg ingen anelse omM mojjen skrev:Gipsbruk funker bra. Pleier også å fylle glipene med det, før jeg legger på papirremsene. Jeg pleier å kjøpe Casco wall filler. WallFiller - Casco
Ps. hadde vært mer bekymret for at det ser ut som du har malt med svart tusj.
Tusj har en evne til å krype gjennom både tapetfarge og til og med vev. Det er absolutt no/no å engang oppbevare en tusj i samme lokale som man gipser. Du må male over med en form for sperrefarge.
Nei, skaden trenger du ikke dekke som Claes skriver. Men du bør legge en pappersremsa i hjørnet. Akkurat som du gjør mellom platene. Mange hopper over dette og trykker bare i mykfug. Er det litt nyere vegger som beveger seg så kommer det til å bli sprekker med tiden.T Tiggrawastaken skrev:
Personlig stoler jeg ikke på min egen evne til å sparkle inn remsene. Så jeg drar sparkel i bunnen, så glippene blir fylt. Sliper litt lett. Deretter limer jeg Remsan med et sterkt vegglim. Etterpå sparkler jeg inn.
Sparkle hjørner - den ultimate guiden – Anza Måleriverktøy
Er vel mest at hullet er så stort at gipsfiller eller eventuelt grovsparkel er å foretrekke da. Så hadde jeg sørget for å fylle det opp og få det nogenlunde jevnt før det er tid for stripe.useless skrev:
Klikk her for å svare
