Jeg har et garasje på ca 25m2 med betonggulv som ser bedrøvelig ut. Jeg planlegger å pynte opp gulvet og på sikt innrede garasjen, og da vil det bli både fliser og parkett på deler av det eksisterende betonggulvet.
Men hvordan går jeg best frem? Jeg kunne jo avrette alt med flytsparkel, men det blir ganske dyrt. Kan jeg bruke finbetong, eller finnes det en enklere måte? Se bilde!
Jeg har også en sluk i garasjen som jeg planlegger å sette igjen. Men røret som sluken kobles til går videre til andre sluker som skal være i bruk. Hvordan setter jeg enklest igjen en sluk uten å påvirke funksjonen i røret under?
Jeg har en garasje på ca 25m2 med betonggulv som ser bedrøvelig ut. Jeg planlegger å fikse opp gulvet, og på sikt innrede garasjen. Da vil det delvis bli fliser og delvis parkett på deler av det eksisterende betonggulvet.
Men hvordan går jeg best frem? Jeg kunne jo avrette alt, men det blir ganske dyrt. Kan jeg bruke finbetong, eller finnes det en enklere måte? Se bilde!
[bilde]
Jeg har også en sluk i garasjen jeg planlegger å tette igjen. Men røret som sluken kobler seg til, går videre til andre sluker som skal være i bruk. Hvordan tetter jeg enklest igjen en sluk uten å påvirke funksjonen i røret under?