Hei!
Trenger jeg å sette opp renoveringsgips på veggene i et kjøkken hvor veggene består av blåbetong, forutsatt at veggene er rette etter at jeg har revet det gamle kjøkkenet? Eller er det alltid lettere å bygge opp det nye kjøkkenet med renoveringsgips på plass? Hva er da lettest, å skru eller lime fast gipsen?
mvh
Henek