Vi har en trapp bygget i 1955 som har sett sine beste dager. Dessverre er det umulig å få tak i noen som kan hjelpe meg å rive og bygge en ny. Derfor har vi diskutert å renovere den. Har banket bort alt løst overflatesjikt og pulverisert betong. Det som er igjen virker helt stumt og stabilt.
Mitt spørsmål er om det er en god idé å renovere. Planen er å bygge en form, pensle på rikelig med primer, klippe til armeringsnett og støpe nytt overflatesjikt (ca 3-8cm).
Hvordan ser den ut under? Man kan gjette at armeringen har begynt å ruste hvis den er så dårlig.
Armeringen kan sees på noen steder på undersiden. Jeg har banket med en dor på dem og de ser ut til bare å ha overflaterust. Tenkte å rustbeskytte og mure inn.
Derimot er det hvite saltavleiringer på undersiden.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.