26.087 lest ·
19 svar
26k lest
19 svar
Renovere trapp!
elof: Så du har også kledd den delen, hva det nå heter, "under" trappekanten?
Med samme materiale som selve "trinnet" eller noe annet?
Hvordan fikk du til sporingen for trappekanten? Fint forresten!
Selv skal jeg nok sette en messinglist som trappekant. Skal sjekke litt rundt først hva som finnes.....
Hvordan fikk du til sporingen for trappekanten? Fint forresten!
Selv skal jeg nok sette en messinglist som trappekant. Skal sjekke litt rundt først hva som finnes.....
Jepp, opptrinnene er kledd i akkurat samme, var først redd for at det skulle bli for mye eik, men det ble absolutt ikke tilfelle! Kanskje må jeg legge til at trappa og gulvene rundt tidligere var kledd i et mørkegrønn-brun-oransje vegg-til-vegg teppe med høstløvmotivPoggan skrev:elof: Så du har også kledd den delen, hva det nå heter, "under" trappenesen?
Hvordan fikk du til sporingen for trappenesen? Flott, forresten!
Selv skal jeg nok sette en messinglist som trappenes. Skal sjekke litt rundt først hva som finnes.....
Sporingen gjorde jeg med bordsaga.....hadde først tenkt å frese ut den men oppdaget at fjæra på gulvet var i akkurat samme tykkelse som sagbladet, så et snitt i bakkanten ble perfekt.
En god sag er nok blant det viktigste ved en sånn jobb. Fliser det på trinnene så blir det ikke særlig pent
Ok, eier direkte ingen verktøy for å gjøre sånne jobber. :-/
Så det får bli en messinglist tror jeg....
Satttrinnene skal jeg nok male istedenfor + "øvrige" trappen, dvs alt unntatt selve trinnet. Håper dere forstår hva jeg mener. :
Så det får bli en messinglist tror jeg....
Satttrinnene skal jeg nok male istedenfor + "øvrige" trappen, dvs alt unntatt selve trinnet. Håper dere forstår hva jeg mener. :
Klikk her for å svare