Vi har en gammel (1957) betongtrapp ved inngangen (utendørs) som er belagt med farget puss, 2-3 cm på trinnene, tynnere på opptrinnene. Pussen har sprukket flere steder, så vi har nå hugget bort alt som er løst. På noen steder har det også blitt noen skader i den underliggende betongen. Jeg skulle ønske at trappen blir helt glatt, slik at jeg på sikt kan kle den med klinker eller annen belegg hvis jeg vil. Jeg hadde tenkt å bruke finbetong, men da jeg var på Hornbach og fortalte om trappen og alderen på den, anbefalte selgeren deres vanlige murpuss. Er det en god løsning?