Har nettopp satt 45*45-fliser på flytfix, har svampet av flisene det verste etter hvert, men fixen har ikke tørket ennå så jeg kan ikke gå på flisene... det er fortsatt en liten grå hinne på flisene... kan man gå og sove med god samvittighet? Er det noe man kan svampe bort i morgen når fixen har tørket, eller gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste da? Takknemlig for hjelp....
/
M

T
Ja, du kan sove godt i natt!

Man takker:)....nå på tide med litt zzzzzzz....
/
M

Når det gjelder fugingen da? Har fuget...latt det tørke, vasket, vasket, vasket... fugene er ikke helt tørre men flisene er litt grå-hinnete...hvordan går jeg frem nå?...vaske mer?...sove og vaske i morgen når fugene har tørket?
/
M

Bruker man en sånn her (på riktig måte) så blir det minimalt med grått når man er ferdig.

Platt36.JPG

Ja det er en slik Jeg har brukt:)...noen stall tips? nå er det veldig lite grått...tror du det forsvinner om man svabber i morgen?....

Greia er å først vaske som vanlig. Så avslutter man med å dra et rett drag med en utvasket vaskebrett, men bare ett. Så vaske ut og dra et nytt. Holde på så hele tiden så blir det kanon.

så du mener at "slutvarvet" vasker man ved hver strøk...eller?....hvor fort skal man gå på fugen fra det at man har fuget, tror alltid at jeg går på den for fort....
/
M

T
Den grå hinnen tørker du bort i kveld eller i morgen med et tørt frottéhåndkle, deretter støvsuge opp støvstøvet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.