Vekker en gammel tråd med spørsmålet om passende lag med leca. Jeg har tenkt meg 45+145+45 (45-krysslagt). Platen måler utvendig 7,2 m. Jeg kommer til å bruke isolerte L-kantelementer 400mm høye og gulvvarme i platen med 300mm isolasjon.
Kan man legge en 9 eller 15cm stein ned eller er 19x19 å foretrekke? Leca isolerer jo dårlig men er jo bra for å få opp veggen litt! eller??
Må man avrette toppen på lecaen eller kan man dra en stripe fugeskum under svillpappen og svillen? Tenker jeg dumsnålt nå?