Hei,
Konsollen til vinduskarmen satt løst, og i går demonterte jeg den. Fant ut at borehullet ikke var i beste stand (se mine forsøk på bilder). Trolig har en tidligere eier også hatt problemer og forsøkt å utbedre det ved å bore dypere og presse inn en ekstra plugg.

Leter altså etter en løsning på hvordan jeg skal få feste i samme hull. Kan ikke lage nye hull for konsollen da hullene i steinplaten som skal ligge på er faste.

Løst konsollfeste ved et hvitt vindu med synlig slitt borrehull i veggen. Skadet område antyder tidligere reparasjonsforsøk.
Ødelagt og slitt borrhull i hvit vegg med innfestet plugg, omgitt av avskallet maling.

J
Der har vi alle vært.

Her ser du et knippe forskjellige måter å fikse et skruehull. Lettest er nok å slå i en treplugg og bore på nytt. Eller flere små pinner med litt trelim imellom.

• Liker
StoraO og 2 andre
  • Laddar…
J Jocke Best skrev:
Der har vi alle vært.

Her ser du en gjeng forskjellige måter å reparere et skruehull. Lettest er nok å slå i en treplugg og bore om. Eller flere små pinner med litt trelim imellom.

[media]
J Jocke Best skrev:
Der har vi alle vært.

Her ser du en gjeng forskjellige måter å reparere et skruehull. Lettest er nok å slå i en treplugg og bore om. Eller flere små pinner med litt trelim imellom.

[media]
Takk for hjelpen. Skal sjekke videoen.

MultiMan MultiMan skrev:
[lenke] eller tilsvarende fra andre produsenter.
Takk for hjelpen.

Ankermasse og gjengestang kommer til å sitte som fjellet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.