Hørte om noen som hadde bygd, det eneste problemet var vel at det føltes litt ubehagelig når det begynte å blåse kraftig. Noen så vel sitt 1 1/2 plan seile av sted som et høstløv i et mareritt....

Dette er sikkert et håndterbart problem... ;)

Ellers er det vel dette med ild man kan fundere på. Cellplasten "lukter" jo litt ubehagelig når den først begynner å brenne.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.