Hei!

Er i trapprimning og har kommet over dette selskapet som har en veldig god pris og virker profesjonelle. Noen som har handlet derfra eller som vet noe om dem??

Har dere noe annet selskap å anbefale?

Takk på forhånd!

Jeg har kjøpt to trapper derfra - en eiketrapp og en furutrapp. Det var noen år siden nå, men jeg hadde ingenting å klage på. Den ene trappen ble montert av en av deres montører. Den andre monterte jeg sammen med en snekker. Begge oppleggene fungerte bra.

Eiketrappen endret vi en del små mål, for eksempel mindre radius på alle kanter, smalere utforming av opptrinnene.

På den andre siden har jeg ikke kjøpt trapp fra noen annen leverandør, så det er vanskelig å sammenligne...

Men hva deilig å høre at i alle fall du er fornøyd:-) To ggr dessuten!

Vi holder også på og roter med spesialmål hit og dit og de virker veldig seriøse og bra. Men man vet jo aldri og det er jo noen slanter som skal ut så man vil jo prøve å få vite så mye som mulig..

Takk for svaret!

Flere som vet noe?

Har ikke handlet noe fra dem, men en av deres gutter var hjemme og målte og diskuterte løsninger og sendte deretter over et pristilbud sammen med en enklere tegning av trappen. Det heller sterkt mot å velge dem når det er tid for en ny trapp.

Rättviks kan anbefales, jeg er helt fornøyd med dem.
Et annet firma som jeg også har kjøpt fra er Persson & Skogs i Mora, de lager gode trapper og også andre snekkerarbeider.

Hva deilig å høre!

Venter på det siste tilbudet her, men så skal jeg bestille derfra...Takk alle dere!

Hei alle!

Ville bare oppdatere litt... Fikk hjem trappen i uken og i dag skulle den opp... Den var jo virkelig kjempefin og alt så bra ut inntil siste opptrinn skulle på plass på to av seksjonene... Da viste det seg at de var ca. 10 cm for korte...

Etter veldig bra service fra Christopher på trappefabrikken ble vi enige om at vi kunne fikse et nytt opptrinn av ett av de feilaktige og på den måten i det minste få til 2/3 av trappen. Deretter kunne vi sette opp den siste delen provisorisk, så nå er det bare å vente på at det riktige opptrinnet skal komme...

Litt surt og trist, men ellers så er trappen kjempefin og vi skulle få kompensasjon for dette, så jeg håper det ender bra til slutt...

Holder på med trapptanker. Kaste ut den gamle, bratte trappen og inn med en ny på et annet sted i huset. Får man spørre hva det har kostet dere? Sånn mellom tommelen og pekefingeren :-)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.