Hei

Vi skal sette opp et trapprekkverk neste helg og vurderer om en stokkeskru eller rampamuffe/skruestift er det jeg skal bruke?

Stokkeskru fra Lundbergs har fått delt kritikk når det gjelder kvalitet, men kanskje det bare er noen som har hatt uflaks.

Hva synes dere er best hvis man ikke tar med kostnader og ekstra arbeidstid?

Tenkte også å bruke trelim for å få alt festet.

Mvh
David

Ok, pleier å få raske svar her og vet at det er mange som har renovert trapper og rekkverk, så kom med deres personlige svar nå ;)

B bergquist skrev:
Ok, pleier å få raske svar her og vet at det er mange som har renovert trapper og rekkverk så fram med deres personlige svar nå ;)
Nå føles det som om du har litt høye forventninger ;) skrive et innlegg rett før ti en hverdag og forvente masse svar før folk knapt har rukket å komme hjem fra jobb...

N NoOne2k skrev:
Nå føles det som om du har litt høye forventninger ;) skrive et innlegg rett før ti en hverdag og forvente seg masse svar før folk knapt har rukket å komme hjem fra jobb...
Hehe yepp, slitsomt å være pappapermisjon og fundere på ting :)

Hadde jo vært bra med lenker til forskjellige ting og en forklaring på hva problemet er.

Protte

Hei prototypen

Jeg tenkte at man vet hva slags produkter jeg spør om, vet man ikke så kanskje man heller ikke kan svare objektivt.

Problemet om man vil kalle det så er at jeg vil bruke den metoden som forumet anser "best", selv om det kanskje råder mange forskjellige oppfatninger om det.

OK, du vil ikke presentere problemet, da får jeg vel fortelle hvordan trappeoppgangen vår er satt sammen.
Men først så skriver du skrivepenn........ med de pleier jeg å lage markeringer hvor jeg skal sage eller bore.

Selve rekkverket sitter med solide treskruer i vangstykkene, også håndleddene på den siden er skrudd.
På den andre siden mot veggen sitter håndlederen med skruestift, M10 skjøtemutter og en solid sylindrisk spor-skrue.
Rampa-mutter pleier jeg å bruke i møbler, men selvfølgelig går det an å snaske sammen et rekkverk med de også.
Håper du ble hjulpet av dette.

Protte

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.