19.936 lest ·
18 svar
20k lest
18 svar
Radontapet
Vi har satt radontapet på nesten alle blåbetongvegger og vi har gått fra årsmedelvätde på 401 bq til 220 bq.
Hei Kjell! Veldig gammel tråd, men var litt nysgjerrig på hvordan ditt FTX-system ser ut, hvilke luftstrømmer du kjører osv. Tar det gjerne via privat melding om du ønsker, men profilen din var låst så jeg kunne ikke nå ut direkte til degK KjellTimell skrev:
/Anton
Er interessert i denne spesifikke delen også! Update Anton?W WILANZ skrev:
Joakim
Klikk her for å svare