Hei, jeg og fruen har sett på et eldre hus fra 50-tallet. Det meste ser bra ut bortsett fra overflater, som vi kan fikse selv. Så er det ulike skavanker. Tror dere noe av dette er alvorlig og må utbedres ganske snart?
Den ene dusjen (badekaret) har hull i veggen, men det finnes en friskere og mer nyrenovert dusj som kan brukes. Rørene og stammene er det jeg er mest usikker på. Det føltes solid, og der jeg kunne komme til og se, er det ikke i nærheten av å ruste gjennom. Litt merkelig lagt opp noen steder derimot. Det meste av rørleggingen er byttet en gang i det minste siden huset ble bygget, og noen gamle rør finnes fortsatt i veggene (uten vann tilkoblet).
Det er også blandet med elektrisiteten med en del nyere (jordet) og ganske mye ujordet strøm. To sikringsskap, ett for den nyere elektrisiteten.