Växthusvägen13 #1 Medlem · 4 innlegg 1 des 2021 kl 11:30 Växthusvägen13 Medlem 4 innlegg 1 des 2021 kl 11:30 #1 Hei, ukyndig innen området men ønsker å pusse/sparkle den åpne peisen til glatt hvit. Kan jeg gjøre det selv, hvordan går jeg frem i så fall? den blir litt varm ved fyring og er malt. Se bilde #pusse #sparkle #komfyr #åpen-peis
Hei, ukyndig innen området men ønsker å pusse/sparkle den åpne peisen til glatt hvit. Kan jeg gjøre det selv, hvordan går jeg frem i så fall? den blir litt varm ved fyring og er malt. Se bilde
Emil Boman #2 Medlem · 130 innlegg 12 mar 2022 kl 09:25 Emil Boman Medlem 130 innlegg 12 mar 2022 kl 09:25 #2 Växthusvägen13 skrev: Hei, ukunnig innen området men ønsker å pusse/ sparkle peisen til glatt hvit. Kan jeg gjøre det selv, hvordan går jeg i så fall frem? den blir litt varm ved fyring og er malt. Se bilde har du gjort det? Eller fikk du hjelp, vil du forklare om du gjorde det selv hvordan det gikk?
Växthusvägen13 skrev: Hei, ukunnig innen området men ønsker å pusse/ sparkle peisen til glatt hvit. Kan jeg gjøre det selv, hvordan går jeg i så fall frem? den blir litt varm ved fyring og er malt. Se bilde har du gjort det? Eller fikk du hjelp, vil du forklare om du gjorde det selv hvordan det gikk?
Växthusvägen13 #3 Medlem · 4 innlegg 12 mar 2022 kl 09:52 Växthusvägen13 Medlem 4 innlegg 12 mar 2022 kl 09:52 #3 Emil Boman skrev: har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gikk? nei fikk tilbud på cirka 10 000 og føltes ut som om jeg ikke klarer det selv så ikke gjort noe
Emil Boman skrev: har du gjort de? Eller tog du hjälp, vill du förklara om du gjorde det själv hur det gikk? nei fikk tilbud på cirka 10 000 og føltes ut som om jeg ikke klarer det selv så ikke gjort noe