Hallo, noen som har ideer eller erfaring med puss? Jeg har et fritidshus som har en stamme av tegl og utenpå det en veldig! knagglete fasade av en slags puss-/sementmateriale, ser nesten ut som om man har kastet det på. Målet er å få en jevn fin fasade av typen skånelänga. Hva trenger man å gjøre for forarbeidet? Pussen er i dag hvitmalt.
Mvh
Tomas