Hei
Tenkte å bygge et rom i kaldkjelleren og ha det som pumpehus. En vegg er en yttervegg, lettbetong, uisolert. Tenker å støpe en sokkel, deretter platelekter, 100mm steinull, minerittplater på begge sider.
Isolert i taket er det allerede.
Spørsmålet er om jeg skal ha noen dampsperre mellom isolering og minerittplaten?
Og om jeg skal lekte og isolere direkte mot ytterveggen i lettbetong eller om jeg trenger å ha en luftspalte der, mellom betongen og den nye veggen?
Mvh
Micke
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.