Snart klart med bygget. Nå venter jeg på at min murdør skal bli ferdig og så skal de siste platene på plass. Så er dette bygget ferdig.

• Bygning med trematerialer, nesten ferdigstilt. Mangler murdør og noen metallplater for å bli komplett.
  • Gul bygning med trepanel, utestue og svømmebasseng. Barneleker i hagen, inkludert liten traktor og sklie.
Nå kom det som jeg har ventet på. Naboens klage til kommunen. Skal dit på mandag i et såkalt samråd med bygningsinspektøren. Noen som har noen tips til meg?

Shitt, hadde du ikke naboens tillatelse blir det nok vanskelig. 4,5 fra tomtegrensen gjelder jo samt totalt 15 kvm stort! Håper det ordner seg.

Var nødt til å brannsikre den ene veggen mot naboen. Så det ble litt endringer i byggeplanen.

• Utvendig trevegg med en enkel dør mot naboen, noen hageartikler og en sykkel i forgrunnen.
  • Brandsikret vegg med gipsplater mot naboen under konstruksjon, tilpasninger i byggeplaner.
  • Garasje under renovering med sykler, en trillebår, og en nybrannsikret vegg.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.