Hallo.

Min svigerfar har hatt en håndverker hjemme i garasjen sin og lagt fliser.
Men han tilhører den gamle typen som ikke liker å klage. Har satt meg i en litt ubehagelig situasjon der vi har delte meninger om hvordan et arbeid skal utføres. Legger ved et bilde av arbeidet og tenkte å høre med dere om dere ville ha betalt for arbeidet uten å klage.

Grå flisgulv i garasje, nylagt av håndverker. Flisene er kvadratiske med hvite fuger, og et rundt avløp er synlig i hjørnet av bildet.

Gjetter at du tenker på fraværet av kumlokk/sil. Jeg må si at det var en veldig pen rund form han hadde fått til i flisene. ;)

Føles som man kunne tatt frem vinkelsliperen og slipt bort rundt kummen, så man kan lime fast en ny sil.

Vil kummen være synlig etter møblering? Hvis ikke hadde jeg latt det være. Jeg synes til og med at det er en ganske kul løsning.

Unnskyld, nå svarte jeg ikke i det hele tatt på spørsmålet ditt :o

Kanskje det er jeg som er for følsom. Riktignok er det bare en garasje.. Men liker samme "nivå" på gulvet om man skal plassere ting.

Jeg hadde klaget. Riktignok var det en ganske kul løsning, men den er helt klart ukonvensjonell og upraktisk. Hvis håndverkeren på eget initiativ hadde laget en slik løsning, hadde jeg stilt spørsmål ved det. Hvor lenge vil det ta før noen tråkker ned i hullet og faller?

Det kanskje er bildet som er misvisende men er det ikke veldige nivåforskjeller på gulvet?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.