Hei!
I vårt kjøkkenskap går skruen som holder fast viften rett gjennom og stikker opp som en skarp liten syl inne i skapet.
Byggerne satte små gjennomsiktige plasthatter som ble skrudd på den skarpe enden. Jeg ønsker å kjøpe flere, men vet ikke hva de heter og kan ikke finne dem på nettet. Finner bare lokk som dekker skruehodet og ikke den skarpe delen.
Kan noen hjelpe meg med hva de heter samt hvor jeg kan kjøpe dem.
Takk på forhånd!
I vårt kjøkkenskap går skruen som holder fast viften rett gjennom og stikker opp som en skarp liten syl inne i skapet.
Byggerne satte små gjennomsiktige plasthatter som ble skrudd på den skarpe enden. Jeg ønsker å kjøpe flere, men vet ikke hva de heter og kan ikke finne dem på nettet. Finner bare lokk som dekker skruehodet og ikke den skarpe delen.
Kan noen hjelpe meg med hva de heter samt hvor jeg kan kjøpe dem.
Takk på forhånd!
Det høres veldig useriøst ut å montere noe med en for lang skrue og deretter skjule feilen med en plasthette.
Kan "byggere" ikke gjøre om og gjøre riktig?
Har du noe bilde av plasthetten, da er det lettere å hjelpe deg med å finne riktig.
Kan "byggere" ikke gjøre om og gjøre riktig?
Har du noe bilde av plasthetten, da er det lettere å hjelpe deg med å finne riktig.
Har dessverre ikke det forholdet med snekkeren. Det var vårt minste problem... Lekkende fasader, tak uten lektere, osv osv osv er større problemer...Peter2400 skrev:
Kruxet er at jeg "lånte" plasthettene fra kjøkkenskapet og satte dem et annet sted, og husker nå dessverre ikke hvor. Når/hvis jeg kommer på det skal jeg ta et bilde.
Håper noen andre kan vite hva det er.
Bytt til kortere skruer eller kapp de eksisterende med for eksempel et "multiverktøy" typ Fein er mitt forslag. Aldri hørt om plasthatter for dette formålet. Virker særdeles slurvete!
Velkommen til forumet for øvrig!
Velkommen til forumet for øvrig!
Medlem
· Västernorrland
· 12 033 innlegg
skru ut skruen, klipp av den litt og skru den tilbake. Montasjeskrue og skruer generelt er ofte harde, så man må ha en kraftkutter eller noe.
Klikk her for å svare