Hei, jeg ønsker hjelp med en god planløsning i kjelleren. Jeg vil gjerne ha et soverom, tv-rom, fyrrom, bod og et vaskerom kombinert med toalett. Her er et bilde av hvordan jeg har tenkt meg det. Skisse av kjellerplan med rom som soverom, oppholdsrom, pannrom, vaskerom, lager, og matskap. Håndskrevne notater om romfordeling. I det fremtidige soverommet er det grus på gulvet og veggene slutter rett på. Jeg vil gjerne få bedre takhøyde. Forslag til hvordan? Jeg hadde tenkt å grave under veggen og mure under med lecablokk? Det fremtidige tv-rommet har en uisolert betongplate på 5 cm. Hadde tenkt å pigge opp den, isolere og støpe ny plate (senke gulvet så jeg får bedre takhøyde). Gangen i dag er vaskerom med en vaskemaskin, en vask med betonggulv og pusset vassverkstak. I matskapet har jeg bare litt oppbevaring av ting som har blitt til overs under renoveringen i hovedetasjen. I fyrrommet er det betonggulv og pusset vassverkstak. Der tenkte jeg å pigge opp gulvet der jeg har tenkt å ha vaskerom og isolere gulvet og støpe nytt med gulvvarme og fliser. Boden der ute hvor oljetanken sto, tenkte jeg bare å ha som bod.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.