daviden skrev:
Vi har satt opp Moelven rough og kvistene har gulnet ordentlig på et år.
Jeg synes at du skal ta kontakt med Moelven. Jeg har snakket med dem, og de har ikke mottatt noen reklamasjoner og var interessert i å komme i kontakt med deg.

Ifølge Moelven er panelet malt med to lag kvistgulningshämmande grunning og ett lag toppfarge.

The Tor skrev:
Jeg synes at du skal ta kontakt med Moelven. Jeg har snakket med dem og de har ikke fått inn noen reklamasjoner og var interessert i å komme i kontakt med deg.

Ifølge Moelven er panelet malt med to lag kvistgulningshemmende grunning og ett lag toppmaling.
Jeg har det panelet på veggene hjemme og jeg har ingenting å klage på. Ser lik ut som da den ble satt opp for et år siden.

Jeg skal ta et bilde neste gang jeg er ute i hytta. De gule gjennomslagene plager meg ikke så jeg føler ikke behov for å reklamere til Moelven. Men om en skikkelig mustig gul flekk fanges på bilde kanskje jeg ombestemmer meg.

Jeg kan ta et bilde også, kanskje det er jeg som er ufølsom.

Ah, en kvist-shoot-out
:-.)

tallmilan skrev:
Ah, en kvist-shoot-out
:-.)

hahahaha d^_^b

Men byggmax gulvet har verken sprekker eller "rough" overflate, snarere tvert imot ...

The Tor skrev:
Nå er innertaket i alle fall på plass. Utrolig smidig (og stilig) må jeg si:
[lenke]
Stilig, kunne man fått et ytterligere bilde som er nært så man ser hvordan overflaten er?
(45 graders vinkel i motlys)

:-)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.