Absolutt ikke. Med både varme og basiske vaskemidler så holder det ikke. Jeg vil gjette at det eneste som holder er å smelte sammen plasten med en gammel loddekolbe eller lignende. Man kan også legge til plast på skaden hvis du har tilgang til samme/liknende plastmateriale. Varm dog forsiktig så du ikke brenner plasten.
Jeg vet ikke, men jeg gjetter at plast i en oppvaskmaskin er av den "fete" vanskelige å lime sorten, dessverre. Muligens at det finnes spesiallim som klarer det men da bør du nok prøve å finne ut hvilken type plast det er.
Et bilde kanskje gir deg bedre respons.
Et bilde kanskje gir deg bedre respons.
Skruv?
En lang skrue rett gjennom både plastholderen og metallrøret inni den.
Jeg ville ikke ha satt lim i en oppvaskmaskin. Min gjetning er at PL400 ikke er særlig næringsmiddelklassifisert...
/ Fredrik
En lang skrue rett gjennom både plastholderen og metallrøret inni den.
Jeg ville ikke ha satt lim i en oppvaskmaskin. Min gjetning er at PL400 ikke er særlig næringsmiddelklassifisert...
/ Fredrik
Er kurven ledd i tilkoblingen mot geideren?
Jeg hadde nok prøvd med rustfri skrue og mutter. Eventuelt går det jo bra å montere kurven fast, det er jo ikke ofte man tar av og flytter kurvene i oppvaskmaskinen.
Det er liten anleggsflate, med en plasttype som er vanskelig å lime og under ganske høy belastning. Ikke de beste forutsetningene.
Jeg hadde nok prøvd med rustfri skrue og mutter. Eventuelt går det jo bra å montere kurven fast, det er jo ikke ofte man tar av og flytter kurvene i oppvaskmaskinen.
Det er liten anleggsflate, med en plasttype som er vanskelig å lime og under ganske høy belastning. Ikke de beste forutsetningene.
Klikk her for å svare