Skal kle taket og skråtaket i et rom.

Hva blir penest? Perlespont eller flate bord?

Dette skal males hvitt.

Input plz...
 
Jeg har valgt å kjøpe vanlig råplan i tre bredder, 145, 170 & 195mm.
Leverte til snekkeren for å forvandle til råspont :D
Maler i matt hvit.
Kommer til å ha "råflaten" ut og helt planløst blande breddene ved montering for å gjøre et forsøk på å lure øyet til å tro det er gammelt 8)
 
Til Magnelito.

Hva som er penest er jo et spørsmål om smak, men
det er nok vanligst at man bruker morapanel,
perlespont e.l., da blir taket mer livlig.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.