Hei, vurderer å støpe farget betong på eksisterende betongplate utendørs og maks 2-2,5 cm.
Hva tror dere om sprekkdannelse mm når man støper så tynt og hvilken betongkvalitet ?
 
Støpe så tynt med godt resultat går ikke. Hva er hensikten med støpingen? Fungerer flytsparkel ment som overflatelag like bra kanskje?
 
Hei og takk, har klinker nå som er dårlig lagt så tanken var å støpe svart betong og slipe, eller slipe platen som den er kanskje er bedre?
 
R Roger i Halmstad skrev:
Hei og takk, har klinker på nå som er dårlig lagt så tanken var å støpe svart betong og slipe, eller slipe platen som den er kanskje er bedre?
Og hensikten er rett og slett å få en pen terrasseplate.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.