Medlem
· Halland
· 132 innlegg
Hei, vurderer å støpe farget betong på eksisterende betongplate utendørs og maks 2-2,5 cm.
Hva tror dere om sprekkdannelse mm når man støper så tynt og hvilken betongkvalitet ?
Hva tror dere om sprekkdannelse mm når man støper så tynt og hvilken betongkvalitet ?
Medlem
· Halland
· 132 innlegg
Hei og takk, har klinker nå som er dårlig lagt så tanken var å støpe svart betong og slipe, eller slipe platen som den er kanskje er bedre?
Medlem
· Halland
· 132 innlegg
Klikk her for å svare