Når man setter dobbel gips på en vegg kan man lydtette med akryl-fugemasse i alle sprekker og rundt det første laget gips før man setter det andre laget gips.
Hvordan fungerer det om man setter OSB og gips i stedet?
Skal man også sette fugemasse rundt apparatboksene?