nomis skrev:
Er det virkelig billigere med spon enn OSB?
Tenkte å bruke OSB bak gipsen, men begynte å tvile da jeg så prisen - 25kr/kvm pluss moms...
Eller har jeg rett og slett fått en dårlig pris?
til vårt baderom så valgte vi å sette OSB bak gipsen da OSB var billigere enn spon
for øvrig så handler vi det meste på cheapy lavpris bygg da kona jobber der ... og har 10% på prisene
 
OSB billigere enn spon? Jeg har sjekket alle lokale byggevarehus (jemfix, cheapy, byggmax etc) og samtlige har osb dyrere enn spon.
 
Det kommer kanskje an på hvilken kvalitet man kjøper på sponplaten?

Selv holder jeg meg til OSB eller plyfa.
 
Samme her!

Kjørte selv med OSB men det var skikkelig dumsnålt og resulterte i en masse fliser i fingrene :P Neste (?) hus skal selvfølgelig få Plyfa bak gipsen!

Spon skal kun ligge på/under gulvet ;)
 
ByggaNytt skrev:
Samme her!

Kjørte selv med OSB men det var riktig dumt og resulterte i en masse fliser i fingrene :P Neste (?) hus skal selvfølgelig få Plyfa bak gipsen!

Spon skal kun ligge på/under gulvet ;)
eniger med mannen oven!
plyfa helt klart best! med osb funker bra! (hansker er å anbefale)
 
  • Liker
NoExit
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.