Hei!
Har nylig kjøpt et hus og holder nå på med å renovere innvendig. Er akkurat nå i det framtidige soverommet, og inn mot rommet ligger den ene siden av murpipa med et lag av noen slags puss på. Fikk en visjon om å fjerne det laget for å få frem murpipa og gjøre den finere. Bekymrer meg dog for at altfor mye av fugene følger med hvis jeg drar det av.
Vårt første hus så ikke særlig kyndig, men lærer meg etter hvert, har dere noen tips og ideer?
Har nylig kjøpt et hus og holder nå på med å renovere innvendig. Er akkurat nå i det framtidige soverommet, og inn mot rommet ligger den ene siden av murpipa med et lag av noen slags puss på. Fikk en visjon om å fjerne det laget for å få frem murpipa og gjøre den finere. Bekymrer meg dog for at altfor mye av fugene følger med hvis jeg drar det av.
Vårt første hus så ikke særlig kyndig, men lærer meg etter hvert, har dere noen tips og ideer?
Det som forsvinner/løsner når du fjerner gipsen eller hva det er utenpå skorsteinen, kan du enkelt fikse etterpå med litt murmørtel.P Perineum skrev:Hei!
Har nylig kjøpt et hus og holder nå på å renovere innvendig. Er akkurat nå i det framtidige soverommet, og inn mot rommet ligger den ene siden av skorsteinen med et lag av en slags puss på. Fikk en visjon om å fjerne det laget for å få fram skorsteinen og gjøre den finere. Bekymrer meg imidlertid for at altfor mye av fugene følger med hvis jeg fjerner det?
Vårt første hus, så ikke spesielt kunnskapsrik, men jeg lærer etter hvert, har dere noen tips og ideer?
Klikk her for å svare