Fikser i kjelleren og i en åpning skal en fryser stå, hullet er i dag 50 cm dypt. Min tanke var å sette 4 st lecablokker for å bygge ut og så pusse inn likt øvrige vegger. Kan nok være bra å forankre disse i veggen. Min tanke var å sette vinkler mellom blokkene. Murabrulm mellom og spikerplugg i vegg. Eller finnes det noe annet bedre. Enkelt måte.

Så dybden skal bli ca 60 cm da. Mures det på blokker må de forankres, ellers ramler de. Mure 2 blokkhøyder og så borer du litt skrått nedover 10-15 cm og med et bor ca 6-7 mm, der blokkens overkant er, armeringsjern 6 mm holder godt, Kapp til jernet så det rekker ut til ca 5 cm fra ytterkanten og bøy det, så det kommer til å ligge mellom 2 blokker og mures inn mellom dem. Du trenger å forankre på minst 3 steder, gjerne mer, så står det fast.
Henger du med.

J
F Fixarjon skrev:
Fikser i kjelleren og i en åpning skal en fryser stå, hullet er i dag 50 cm dypt. Min tanke var å sette 4 st lecablokk for å bygge ut og så pusse inn likt med øvrige vegger. Kan nok være bra å forankre disse i veggen. Min tanke var å sette vinkler mellom blokkene. Murbrul mellom og spikerplugg i vegg. Eller finnes det noe annet bedre. Enkelt måte
Et bilde av åpningen gjør susen i riktig råd!

• Liker
Joak
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.