Hei,

Jeg har et teglhus og skulle trenge å forbedre noen fuger. Jeg har testet med type husfix men det blir for lyst...

Hvordan skal man best gjøre for å etterligne originalen i struktur og farge?
 
blande sand+ kalk + vann.
Fargen og strukturen vil avhenge av sandens farge og finkornethet
gaia
 
ok, takk for svaret men jeg tenkte at det kanskje fantes typ noe ferdig bruk med den rette 70-tallsfølelsen ;D

I annet fall, hvor finner man grå sand??
 
Grå farge i syttitallsbruk kalles cement.
 
Aha,, nå vet jeg ikke om du tuller men :-[

Jeg trodde man brukte mørtel og ikke sement men det kanskje fungerer like bra..
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.