L lobbin #1 Medlem · Skåne · 312 innlegg 14 mar 2022 kl 10:41 lobbin Medlem Skåne 312 innlegg 14 mar 2022 kl 10:41 #1 Har fått ønske om stående panel innendørs i den attefalleren vi skal bygge til sommeren. Setter man isolasjonen annerledes i den situasjonen, eller legger man bare en horisontal spikerlekt utenpå? #innendørs #montering #panell
Har fått ønske om stående panel innendørs i den attefalleren vi skal bygge til sommeren. Setter man isolasjonen annerledes i den situasjonen, eller legger man bare en horisontal spikerlekt utenpå?