Den skulle være ca 3x5 m hadde jeg tenkt. En plint er 1.1 m høy, så man graver vel ned dem til passende høyde tenker jeg. Jeg har sett på Byggmax video om terrassebygging, der skrur de fast vertikale grove planker på stolpeskoene. Men hvordan fester man virket til disse, borer et hull og passer inn i stangen kanskje?
Ja om du skal ha stolpesko så kan du bore et hull og trykke ned en, kanskje fylle med litt betong så den sitter fast.alebo611 skrev:
Den skulle være ca 3x5 m hadde jeg tenkt. En søyle er 1.1 m høy, så man graver vel ned dem til passende høyde tenker jeg. Jeg har sett på Byggmax video om terrassebygging, der skrur de fast vertikale grovere bord på stolpeskoene. Men hvordan fester man treverket til disse, borer et hull og passer inn i stangen kanskje?
Klikk her for å svare
